הלוואות בערבות המדינה

עסקים רבים ניגשים להלוואות בערבות המדינה ומקבלים סירוב וזאת למרות שמגיעה להם הזכאות. מדוע?

הבנקים מאפשרים לבעלי עסקים קבלת הלוואות בערבות המדינה דרך מספר קרנות, אולם תהליך האישור של ההלוואות הנ"ל הוא ארוך, מסורבל, רווי מחסומים ביורוקרטיים רבים וניירת טובענית. הלוואות בערבות מדינה הן הלוואות מסובסדות בתנאים יוצאי דופן והן פתרון מעולה לבעלי עסקים שצריכים אשראי נוסף חוץ מהאשראי הבנקאי. הלוואה בתנאים אטרקטיביים בערבות המדינה יכולה להוות גלגל הצלה עבור עסקים רבים אשר נתקלים בקושי בגיוס אשראי או בקושי תזרים מזומנים.
הבעיה הקשה בתחום הנ"ל היא שאם לא מגישים את הבקשה בצורה נכונה , מקצועית ומסודרת יש ואפשר שהתשובה תהיה שלילית וחבל שכך.
ישנם בעלי עסקים אשר מנסים לחסוך את עלות היועצים ומגישים בכוחות עצמם ואכן הם חוסכים את העלות אך גם מקבלים סירוב ומפסידים את האופציה!

אנחנו בראש פיננסי מומחים בעריכת והגשת בקשות כאלה עבור בעלי העסקים באופן מקצועי ומדויק, מה שמבטיח טיפול מהיר בבקשה ותהליך אישור מזורז. חשוב לציין שאנחנו בראש פיננסי גובים תשלום חד פעמי עבור הטיפול בהגשת הבקשה וללא תוספת אחוזים מההלוואה שתתקבל, זאת בניגוד למקובל בענף! החלטה זו באה מתוך אותו ערך אשר משקף את חברתנו והוא יושרה!

יש לך שאלה בנושא? תרצה להתייעץ איתנו? ​

הלקוחות שלנו ממליצים

בקשה לגיוס אשראי עסקי.

הגיע אלינו בחור ביקש גיוס אשראי עסקי. העסק קיים 3 שנים ובשנתיים האחרונות העסק ללא רווחים!! מכל מיני סיבות… בנוסף יש לו הלוואה בחשבון הפרטי.

קרא עוד »

כמה חשוב מיטוב אשראי עסקי בעסק! כמה חשוב לא לעבוד על אוטומט, ולעשות חשיבה ומו"מ תמיד על האשראי העסקי! במיוחד אם לא רוצים לטבוע בבורות של ריביות יקרות….

184,000 ₪ מינוס קבוע בעו"ש הריבית על המינוס הזה 13% לשנה כן, קראתם נכון. זהו מצב החשבון של גן הילדים שהגיע לטיפולינו בחברה, ואם זה

קרא עוד »

יעוץ עסקי לצהרון

עוד צהרון. לא יאומן. 16 ילדים, כמעט כולם קבועים. הכנסות יפות, כמעט 20 אלף שח. מוניטין של שנים, אוכל נקי, ים של חום ואהבה, שמה

קרא עוד »