ייעוץ וליווי עסקי

90% מהעסקים הקטנים והבינוניים אשר נפתחים מדי שנה ושנה נסגרים בתום השנה הראשונה שלהם!

מדי שנה נפתחים עשרות אלפי עסקים עם רעיונות מבריקים, מוכנות ונמרצות של בעל העסק. לעיתים רבות בעל העסק הטרי אף מושך כספי חסכון שלו / כספי פנסיה / לוקח הלוואה כדי להגשים את החלום שלו ולפתוח עסק, משקיע שעות מטורפות בעסק , רץ ללא הרף בין משימות העסק ולעיתים אף מצליח להגיע להכנסה נאה ביותר ביחס לעסק חדש… אז איך קורה שתוך שנה הוא מגיע למצב של סגירת העסק עם חובות ענק?
אם נביט על עסקים כיום בישראל נמצא מצב עגום. 50% מהעסקים בישראל מתנהלים באופן לא נכון, ללא תכנון עסקי, ללא תחזית עסקית, אימצו לעצמם כדרך קבע בהתנהלות עם כסף שלא שלהם, עם מינוסים בחשבונות , עם הלוואות רבות, דפוס קבלת החלטות אימפולסיבי, ספונטני, החלטות שלא מבוססות יכולת פיננסית, מוצרים אשר מתומחרים ונמכרים בהפסד, ניהול כושל של עובדים, העדר בקרת תהליכים בעסק שלהם, ועוד ועוד טעויות נפוצות, וזאת למרות שמם הטוב, המוניטין שלהם והמוצר הנהדר שלהם במשך שנים. איך זה  יתכן?
לצערנו הרב הנושא אינו נלמד במערכת החינוך כיצד נכון לפתוח עסק!!!
בוקר אחד קם אדם ומחליט לפתוח עסק ולהגשים את החלום שלו. אין שום הכשרה לבעל העסק שפותח מיזם עסקי וכמו כן אין שום תמיכה וליווי כלכלי והדרכתי לבעלי העסקים, דבר אשר מאפשר לבעל העסק לקבל החלטות כלכליות שגויות ובמצבי לחץ בעסק לעשות לפעמים טעויות שאין מהן דרך חזרה!
מטרת תהליך אימון וליווי עסקי היא לתת לבעל העסק את הידע והכלים לנהל את העסק בצורה מקצועית, רווחית ונכונה: ליצור תחזית עסקית מכוונת להשגת יעדים, לצפות את הבאות במהלך שנת העבודה, לבנות תכנית עסקית מפורטת בהתאם, ללמוד לקבל החלטות מבוססות יכולת פיננסית, ללמוד לנהל תזרים מזומנים בעסק, לבחור אסטרטגיה עסקית, להגדיר חזון מדויק, לבחור ערכים משקפים, ליצור שיתופי פעולה מקדמים לעסק, ללמוד כיצד לתמחר נכון את המוצרים / השירותים בעסק, ליצור תוכנית שיווק כמנוע לצמיחה עסקית והגדלת הכנסה, להתמודד עם חסמים אישיים של בעל העסק, ללמוד כיצד לנהל את הזמן של בעל העסק והעובדים בעסק, ליצור סידור ותיעדוף משימות , להעביר תהליכי בקרה וניהול לעובדים , להפוך למותג , למצוא את הבידול העסקי שלך כעסק, ללמוד כיצד להיערך למצב של בלת"מ בעסק , וכל זאת כדי להימנע מקטסטרופה אשר עלולה להביא למשברים , הלוואות בנקאיות וחוץ בנקאיות , ובמקרה הרע אף לפשיטת רגל.

יש לך שאלה בנושא? אפשר להתייעץ איתנו!

הלקוחות שלנו ממליצים

בקשה לגיוס אשראי עסקי.

הגיע אלינו בחור ביקש גיוס אשראי עסקי. העסק קיים 3 שנים ובשנתיים האחרונות העסק ללא רווחים!! מכל מיני סיבות… בנוסף יש לו הלוואה בחשבון הפרטי.

קרא עוד »

כמה חשוב מיטוב אשראי עסקי בעסק! כמה חשוב לא לעבוד על אוטומט, ולעשות חשיבה ומו"מ תמיד על האשראי העסקי! במיוחד אם לא רוצים לטבוע בבורות של ריביות יקרות….

184,000 ₪ מינוס קבוע בעו"ש הריבית על המינוס הזה 13% לשנה כן, קראתם נכון. זהו מצב החשבון של גן הילדים שהגיע לטיפולינו בחברה, ואם זה

קרא עוד »

יעוץ עסקי לצהרון

עוד צהרון. לא יאומן. 16 ילדים, כמעט כולם קבועים. הכנסות יפות, כמעט 20 אלף שח. מוניטין של שנים, אוכל נקי, ים של חום ואהבה, שמה

קרא עוד »