You are currently viewing הרואת חשבון  טוענת שאני עושה רווחים יפים, ומחזורים יפים. אז איפה הם???

הרואת חשבון טוענת שאני עושה רווחים יפים, ומחזורים יפים. אז איפה הם???

"שמע, אני מיואש… כבר 4 חודשים לא מושך שקל מהעסק. זה ממש מבאס.
הרו"ח טוענת שאני עושה רווחים יפים, ומחזורים יפים. אז איפה הם??? אני לא מבין איפה?! נמאס לי, בא לי לסגור את העסק וללכת הביתה ולוותר. באמת, אין לי כבר כח! פעם קורונה, פעם מיתון, פעם מלחמה, מתי אפשר יהיה להתפרנס בשקט במדינה הזו? מתי??? נמאס כבר… "
ככה התחילה השיחה ביננו. אני מקשיב, ולא מגיב. רק נותן לו לפרוק. ואז, שהתחלתי לדבר, ביקשתי שיבקש מהרו"ח דוח רווח – והפסד פייר חודש , כלומר לכל חודש בנפרד , עבור 4 החודשים האחרונים, כדי לקבל תמונה מקצועית מדוייקת. תוך שעה קבלתי הדוח, והפלא ופלא, לא תאמינו, הרווח בעסק מגיע לכמעט 31,000 ש"ח לכל חודש!!! הנה הדוח מופיע בתמונה כאן בפוסט… אמנם זה לפני מיסים, אחרי סחורות ושאר הוצאות…. מדהים לא? אז זהו, שלא ממש…. כי זה לא באמת עוזר לבעל העסק, שיש לו מינוס בעו"ש הפרטי, מינוס בעו"ש העסקי והבלאגן חוגג.
אז מה בעצם העניין כאן? פשוט מאוד! הוא יודע לעשות כסף, וגם מרוויח יפה, אבל לצערו לא מנהל נכון את הכספים שלו, את התזרים שלו ולא עובד נכון ( אם בכלל ) עם התחזית העסקית שלו , שאמורה היתה לתת לו תמונת מבט כוללת למצב שיגיע, טרם קבלת החלטות שלו. נו מה הפלא? איך יוכל להנות מהרווחים כך? הוא עובד בשיטת כיבוי שריפות, מושך לחשבון הפרטי רק מה שחייב שהבנק לוחץ, משלם לספקים רק אם היתה מריבה עצבנית, אז העסק נראה כמו שנראה וחבל!
ושוב אני אומר, לא חוכמה לעשות כסף!!!
החוכמה לדעת לנהל אותו, לנתב אותו, לתכנן אותו ולהנות ממנו נכון! אם גם אתם במצב דומה או מכירים עסק שנמצא במצב דומה, מוזמנים להפנות אליי , אשמח לעזור להציל לכוון להצליח גם את העסק הזה! בלי קשר אם קראתם את כל המקרה הזה אשמח לתגובה שלכם ולדעתכם למה זה בעצם קורה, מה גורם לבעלי עסקים להתנהל כך? מעניין לדעת….
אז שיהיה לנו יום מוצלח ומבורך 🙏
נחום בסה, יועץ עסקי – פיננסי – נדל"ן
"ראש פיננסי" מובילים אותך לחופש כלכלי…
משרד: 050-3573580
נחום : 050-8214448
אבישי: 050-8657519